8 november 2014

När de känns som ditt bästa inte är tillräckligt bra.

Hej lilla världen.
Klockan är kväll, här ligger jag på min gråa matta under en filt och filosoferar över livets alla med och motgångar.

I morse gick bilen strax innan halv 6 från Kalmar och över bron till ön och hämta upp Ellen och Vilma, byta bil och sedan bar de av mot Gekås och Ullared. Vi satt mer i bil än vad vi shoppade, tur att jag åkte dit med människor som inte vill gå där i 8 timmar och söla, oh no! Dock var de lite för mycket folk där för att jag skulle trivas, fick lite panik och sökte mig till de mer luftiga ställena i varuhuset, tur jag inte är där så ofta. Men nu är jag fattig och trött men ändå nöjd med denna dag.

 Nu är jag helt död dock och väntar på att den nya sömn medicinen ska kicka in, så får jag förhoppningsvis sova lite inatt, behöver verkligen få en hel natts sömn för att försöka komma ifatt lite i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar