9 november 2014

Make it a better place.

Jag är trött, helt slut. Testade nya medicinen igår och ja, den funkade, kanske lite för bra till och med. Sov bort nästan hela dagen och är fortfarande som en zombie och helt slut i kroppen. Men det är nog ganska bra, kroppen behöver komma ifatt lite, komma i fas. Så många timmar minus jag ligger på sovkontot så mår kroppen bra av att få sova mycket. 

Imorgon är det måndag igen, imorgon var det 1 vecka sedan jag flyttade in i mitt egna place. Veckan har gått äckligt fort, vart tog tiden vägen? Jag vet verkligen inte, men jag trivs, trivs bra med att ha mitt egna place. Imorgon är de måndag igen, imorgon är jag ledig. Precis som jag är nästan hela veckan, har ett grupparbete på tisdag men det är allt, så denna veckan ska jag läsa litteraturen, vara i stallet och sova ikapp när jag har chansen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar