16 augusti 2014

Hej, eller något . 
Jag tycker denna jävla huvudvärk ska släppa snart, jag orkar inte leva med den längre! Jag vill skiljas! Göra slut! NU! 

Idag var det första gången på en månad typ som jag umgåtts med någon annan i min egen ålder utanför stallet. Wow, vilket ensamt liv jag lever . Jag saknar min bästis, då var jag aldrig ensam. Hade det i alla fall väldigt trevligt med Maja och Anna under de timmarna vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, bra och givande diskussion :) . 

Kom och tänka på att min lilla fluff fyller tre år om någon vecka eller så. Gud vad tiden går fort! Han var 5 månader när vi hämtade honom, så var han så liten! Nu är han snart 3, oj vad tiden går alltså! Hoppas att få ha honom kvar vid min sida många år till, jag behöver ha honom där min lilla älskade fluff. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar