14 augusti 2014

Jag är här, men ändå inte här .

. Sitter i skolan, fast ändå inte i skolan. Jag går inte här längre och korr i söderåkra känns lite fel. Jag vet inte redigt vad jag känner, eller jo, jag skulle nog helst av allt vilja få gå 3 år till. Pernilla är inte här utan på något möte, vi skulle sätts för en timma sedan egentligen men det kom upp ett möte hon behövde gå på, trots att de stod i hennes schema att jag skulle komma. Men nu är jag ju här som gäst och inte som elev, så idag får jag snällt vänta, trots mitt lilla damp utbrott i morse. 

Håller på att spåna lite på ett inlägg om föreningen tilia och mentorskapet jag där har gått med i. Dock finns det inte så mycket tid nu för tiden, bloggade alltid på bussen innan, nu när jag aldrig åker buss blir de aldrig att jag hittar tid att blogga heller. Ska försöka bli bättre på det också, snart. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar