25 augusti 2014

Reflektioner .

Sitter på en kulle, funderar och reflekterar.  Sitter på en kulle i en hästhagen bland mitt hjärta och hennes vänner. 

Försöker hinna ifatt i tankarna utan att de blir alldeles för destruktivt. För så är det, senaste tiden har varit kaos. Senaste tiden har jag verkligen inte alls mått bra, jag har suttit hemma och glott större tiden av dygnen. Grottat ner mig i allt de där som funnits på insidan. Jag mår inte bra och jag har inte mått såhär kasst på väldigt, väldigt länge . Just nu är livet en kamp, en väldigt jobbig kamp. 

Så här sitter jag, i en hästhage. På en kulle, fäller några tårar och fryser så jag skakar. För det är skönt att frysa, att frysa är en konkret känsla, en känsla jag kan ta på och förbättra om jag skulle vilja, så jag ska sitta här och frysa ett tag till. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar