20 juni 2014

Inspiration!

I morse när jag vägde mig hade jag gått ner sammanlagt 10,2kg på typ 1 månad eller liknande, det är ett faktum att jag är lättare eftersom det står på vågen, dock känner jag mig inte speciellt mycket lättare, jag ser inte heller någon speciell skillnad. Men 10,2kg för en från början smal människa syns ju mer än 10,2kg på en lite för tjock tonåring som jag. För att jag ska känna mig nöjd ska jag tappa 12,8kg till för att komma dit jag behöver vara, förhoppningvis kan jag se skillanden då och förhoppningvis kan jag känna mig bättre också. 

Nackdelen med detta är att man ständigt är sjukt i huvudet men sjuka tankar om vad som ska ätas och inte ätas för att man ska tappa eller öka, sedan beror de ju också på hur mycket jag rör mig och så. Mycket rörelse under dagen ger mer mat i magen, en dag bara liggandes i soffan ger mindre mat i magen. Och nej människor, jag svälter mig inte! Jag äter bara mer kontrollerat och skriver upp kalorier och allt som stoppas i munnen, detta är ett bra sätt att förhindra de där småätandet som egentligen är de farligaste. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar