21 juni 2014

Midsommar!

Började med en sväng till den årliga midsommarstången i Arontorp med fika och dans, eller ja, dansade inte men kollade på de som gjorde och kollade på alla glada människor och söta barn. Efter det blev det middag hemma hos oss med våra grannar, hann både käka grillat och glass med jordgubbar innan jag stack över till Kajsa. 

Vi satt ute ganska länge och bara pratade tills de blev alldeles för kallt och vi flyttade in oss i soffan, mysig kväll var det! Men sorgligt att det var sista midsommaren med bästa vännen på två år, nästa midsommar är hon borta! Men nästa midsommar innebär också att hon snart kommer hem, så jag längtar till nästa midsommar, för då slipper jag vänta på att hon ska komma hem igen! 

Jag tror också de var ganska glada när jag gick hem sen, kände att jag babblade på alldeles för mycket om allt och inget alldeles för länge, alltså ibland måste jag nog lära mig att bara hålla tyst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar