19 juni 2014

Torsdag

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag egentligen håller på med? Jag mår inte bra, det vet jag. Men ska jag bry mig? Eller bara fortsätta mitt liv ändå? Grejen är att jag vill ha det som de var innan, jag vill ha min Maria på bup, jag vill ha min Pernilla 2h varje onsdag. Jag vill inte vara vuxen och jag vill absolut inte ta upp kontakten med vuxen psyk och valnötsträdet igen. Jag måste, jag måste försöka klara mig på egen hand nu. 

Hursomhelst ställde jag mig på vågen i morse och jag har gått ner 10,2kg! Bra jobbat! Men jag har ca 12kg kvar för att kunna känna mig nöjd. 

Hade körlektion och åkte vidare ut till stallet och red en långrunda på hästen, hon är fet och imorgon är de midsommarafton och jag hinner inte rida så, det blev en långrunda och efteråt fick hon bada. 

         En vinterbild i brist på annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar