23 juli 2014

Urgh.

Dagens plan var väl egentligen att åka till stallet och vara där hela dagen och hjälpa till med städningen. Men så blev de visst inte, jag sov till 12, gick upp och messade lite med bästa vännen, satt och bara glodde i soffan. Skrev lite sista hejdå sms med min k och är alldeles tom i kroppen och blir tung och ångestfylld av bara tanken på att hon just nu sitter på ett flygplan, till andra sidan jorden. Där hon ska vara i 1 helt jäkla år. 

Tänkte väl nyss att jag skulle bege mig mot stallet ändå, eftersom det är sommar och både varmt och soligt till sena kvällen, men jag vet seriöst inte om jag orkar. Jag känner mig så dum, både mot Katla och de andra i stallet för detta oengagemang den senaste tiden, visst Katla tycker det är skönt att få ha lite ledigt och skrota i hagen lite extra, samt inte behöva jobba i denna äckliga värme. Men de andra stackarna i stallet som gör så mycket, städar, mockar boxar, målar lador och är sådär himla duktiga. Jag känner mig seriöst sämst för att jag inte orkar, jag känner mig seriöst sämst för att jag så osocial mot dom. 

Förlåt stallet, förlåt för att jag verkligen är totalt sämst just nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar