4 juli 2014


Sitter utanför körskolan en morgon som denna, klockan är snart halv 10 och jag har en kvart till godo innan jag måste vara där inne, så jag sitter här ute och filosoferar en stund och väntar på att tiden ska gå. 

Jag ska sedan sätta mig en en bil med okända människor och en lärare jag aldrig kört med för att åka en bra bit ut i ingenstans för att göra halkan. 

Det jobbigaste är inte att köra halkan eller köra över huvudtaget utan att behöva umgås med främmande människor under en så på lång period. Hursomhelst ska jag försöka att göra så jag får köra dit första biten eller andra biten för jag vill absolut inte köra hem, jag kommer vara så trött och slut i huvudet att jag inte kommer kunna ha fokus på att köra hemåt igen. Även fast jag då kommer behöva hitta ut ur stan denna trafikerade morgon med okända i baksätet kommer jag ändå försöka våga köra först. 

Ha en bra dag, solen skiner och jag ska sitta i en bil hela dagen. Fun . 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar