5 juli 2014

Lördag

Idag var det visst sommar, eller ah så pass varmt att jag inte kan gå i jeans och tjocktröja som jag helst av allt skulle vilja . Jag tycker verkligen inte om att visa mig utan massor med lager kläder. Jag har liksom Sveriges tjockaste armar, har hängiga armar som en gammal farmor liksom, eew! Eller ja hela jag är eew! 

Om 0.9kr har jag i alla fall tappat 13kg. Ganska bra men jag är inte speciellt nöjd än, ca 13kg till och jag är inom det normala bmit. Okej, jag vet att de där med BMI inte alltid stämmer men jag tänker fortsätta tills jag känner mig nöjd, om det så är om 5kg eller 13kg får vi se. 

Nu är jag i alla fall påväg ut mot min badbollsponny, min mjuka greenguard från England kom häromdagen så den ska vi sätta på idag. Då kanske även hon kan komma i lite bättre form :) . Sedan är jag så jävla trött på att åka buss till stallet, det är långt, jobbigt och man måste alltid passa massa tider hit och dit! Jag är så glad att jag har körkortet inom räckhåll, snart! Snart så slipper jag bussen! Hjälp vad jag ser fram emot det!!


Självförtroendet är på -10 just nu så inga bilder på mig, men jag har i alla fall linne trots att jag egentligen inte vill och linnet har även fina detaljer. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar