22 maj 2014

Vimmerby

Sitter i en buss som är mer som en bastu, han säger att ACn är på men jag tror knappast det. Alla svettas och de luktar verkligen skit här, bastu i dagens svett typ. 

Trot evig huvudvärk och illamående så har denna dagen varit ganska bra. Mycket intressant vetande om Astrid Lindgren och hela hennes liv, utställning och hennes barndomshem. 

Det var också mysigt att vara inne i själva världen, så länge sedan jag var där! Det är verkligen mysigt med allt, ja precis allt. Högt imponerad av alla barnskådespelare och djur. Lite imponerad över mig själv att jag klarade av denna äckliga värme och inte bröt ihop eller var super irriterad trots alldeles för få timmar av sömn. Ser dock verkligen fram emot att komma hem och verkligen få sova. Nu är jag ju så himla utmattad att det skulle vara väldigt konstigt om jag inte somnade inatt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar