23 maj 2014

Fredag

Det är så himla varmt, det är verkligen konstant varmt precis hela tiden. Det blåser lite kanske men det blåser liksom varmt. Kollade igenom min garderob i morse för att se vad jag skulle ha på mig, men jag har nästan inga sommarkläder alls. Jag är en höstmänniska och hade mest kläder passande den årstiden i garderoben. Lönen denna månaden var enorm så jag får väl köpa lite nya sommarplagg. Dock måste det räcke längre då jag inte får mitt CSN denna och nästa månad eftersom jag blev klar med skolan tidigare. 

Samt att jag valt att inte jobba denna sommaren utan målet är att ta körkort, vilket betyder att jag inte får in pengar utan bara spenderar massor på de där dyra lektionerna. Dock är det prio 1, jag ska verkligen fixa de där körkortet denna sommaren vilket gör att jag kommer köra många dagar i veckan och då blev det körkort istället för jobb. 

Nu är jag i alla fall påväg till hansa city för att köpa flugspray till hästen samt in på Apoteket och hitta de starkaste de har för att lindra huvudvärken. Har haft huvudvärk i snart 2 veckor konstant så ska väl ringa vårdcentralen på måndag. Egentligen har jag inte tid att gå dit heller. Alltså veckan har för få dagar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar