30 maj 2014

Kasst.

Jag mår så jäkla kasst, mer fysiskt än psykiskt just nu. Visst är jag lite ledsen och psykiskt utmattad typ men ändå stabil. Trodde jag inte skulle klara att köra idag eftersom jag mår så illa och världen snurrar dubbelt så fort som jag rör mig men det gick hyfsat att köra ändå. 

Man skulle kunna tro att jag är gravid men mitt illamående och yrsel men nej, lovar! 

Är påväg mot stallet nu, vilket tar dubbelt så långt tid nu eftersom går jag för fort eller gör några hastiga rörelser så blir hela världen svart, svimmar inte men det känns lite så. Idag blir det nog bara skritt med hästen och tror inte jag kommer att klara att träna för Johanna imogon. 

Borde nog ringt vårdcentralen i veckan, men nu känns de ju inte lönt, en fredag 2h innan den stänger hemma samt att jag är påväg åt andra hållet och skulle liksom aldrig hinna ändå. Akuten känns onödigt, för skulle de inte vara något är de onödigt och skulle de nu vara något så är det ännu onödigare nu ner det är student tider och jag absolut inte har tid att vara dålig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar