13 maj 2014

Glömsk.

Vaknar upp med en känsla att något inte står rätt till, ehm ja! Egentligen hade jag en körlektion nu, men det hade jag verkligen helt glömt bort! Alltså inte okej! Jag kör i alla fall dubbla på fredag så då måste jag vara helt fokuserad eftersom jag nu gick miste om en timma.

Med allt som hände igår och alla tankar som rullat inatt så kanske det är bra med en körfri dag, dock måste jag betala för den ialla fall. Men men . Nytt fokus och försöka att inte hata mig alldeles för mycket för att jag glömde bort.  Att glömma är mänskligt, även för hon som egentligen har stenkoll. Suck på dig Amanda! . 

Nu ska den dumma lilla tjejen gå upp ur sängen och käka frukost, kolla på bones och göra sig ordning inför dagen. Ska rida ut med Ellan i eftermiddag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar