12 november 2014

Onsdag.

Här sitter jag och nästan svettas lite. Det är sjukt varmt här om man jämför med hemma hos mig där det verkligen är svinkallt. Vart är jag då? Jo jag sitter på ett kontor i söderåkra och väntar på min Pernilla, hon hade visst arbetslagsmöte nu innan men känner jag henne rätt så lär de dröja en stund till. Hon är fantastiskt fin men inte alltid den bästa på att hålla sig inom tidsramen. 

Hursomhelst är det här jag är just nu, ska vara här en stund och bara få vara lite, skönt att fly vardagen ibland. Sedan ska jag bege mig till stallet och motionera min tjocka lilla ponny . Ikväll får vi se om jag vågar mig iväg på innebandy på andra sidan vägen av mitt hus. Fick en inbjudan av en barndomsväns mamma om jag ville vara med, men de får vi se om jag hinner samla mod och ta mig dit. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar