10 november 2014

De blir alltid värre framåt natten.

Idag har jag varit oproduktiv och tjock. Har liksom suttit inne och käkat pepparkakor hela dagen förutom den lilla stunden jag gick till Ica och handlade toapapper. Har kollat serier och verkligen inte gjort någonting. Inte pluggat, inte varit i stallet och inte gjort något vettigt av denna måndag. Ganska skönt men ändå lite jobbigt att jag liksom inte tvingat mig iväg på någonting. Jag borde .. jag måste .. men jag orkar inte. Ja, hela livet är lite så just nu.

Nu ska jag vänta på att telefonen ska laddas lite så ska jag ta mig en kvällsprommis för att väga upp i alla fall några av alla de pepparkakor jag käkat idag. Jag ska ta mig en livsfunderare medan jag strosar runt i söndra Kalmar en måndags kväll som denna.

Ha de fint vänner .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar