21 september 2014

Söndag.

Halvdåsig dag, ute är det mulet, igår sken solen och var sommar varmt. Idag är det mulet, ganska kallt och sådär äkta höst. Men jag funderar på de svenska schitzofrena vädret, ska det vara så? 

Idag är det söndag, en helt vanlig halvdålig söndag. Det flyger en väldigt irriterande fluga runt mitt huvud och har gjort hela natten. Jag är dö trött men måste börja dra mig mot stallet, har lovat att rida Evelinas skorpa om de inte börjar regna, ska longera eller rida min egna tös. Ikväll ska jag umgås med Ellen, det var ett bra tag sedan så det ska bli mysigt. 

Nästa vecka hoppas jag, bönar och ber att jag får lägenheten jag anmält mig på. Det vore verkligen så skönt att veta att där och då får jag flytta, det hade verkligen varit fantastiskt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar