7 september 2014

Reflektion.

Har äntligen lite tid till reflektion och fundering här på bloggen. 
Imorgon börjar andra veckan som högskoleelev, det känns bra att vi äntligen ska komma igång med plugget, föreläsningar, uppgifter, grupparbeten m.m. Inte bara tråkig information som man egentligen har full koll på. 

Sedan är det kanska körigt i mitt huvud, samtidigt som jag vill gå i skolan och plugga så tar de all min energi att behöva umgås med människor så mycket, för jag tycker verkligen det är super jobbigt. 

Igår skulle jag klippa min ponny men då dog klippmaskinen när vi klippt 1,5 häst så idag tränade jag för Johanna med en fluffig häst som svettades kopiöst mycket, hon var super duktig men tyckte lite synd om henne. Förhoppningsvis så kan jag klippa henne på onsdag, hoppas att maskinen är glad! För annars så jag rida väldigt lungt tills jag får tillgång till en maskin. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar