23 september 2014

Död i hjärnan.

Min hjärna exploderar med information och kaos. Universitet dödar min hjärna, men jag kämpar på, försöker att tillåta mig själv att ta pauser och inse att det är okej att misslyckas. Men det kan jag säga idag när jag har ett break från plugget, andas lite. Dock så finns inte den tanken med när allt är kaos, vilket är då jag skulle behöva det. 

Idag är jag död, i både kropp och stjäl och orkar inte bry mig om något akademiskt. Jag klarar bara inte de :/ 
Imorgon är jag ledig så då kör vi igen, 110% och rakt in i kaklet! 

Jag väntar ivrigt och håller alla tummar och tår att jag får lägenheten jag vill ha, det skulle vara så nice! Verkligen! Men jag  kommer bli besviken om jag inte får den, men vad kan kan jag göra, jo vara ta tjuren vid honen och söka vidare tills min chans kommer. Men jag hoppas och verkligen hoppas att min chans är nu! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar