28 juli 2014

Helvete

Jag avskyr människor som är sådär äckligt positiva, sådär jobbigt retsamma till allt och ingenting. Visst att man kan vara glas, positiv och stöttande men det finns som som alltid ska vara sådär jobbigt positiva till saker eller alltid behöver lägga en salsatakt pik till allt och alla. Just sådana människor är jag så jävla trött på! 

Sådana människor och göken utanför mitt fönster skulle jag kunna sparka huvudet av. 

Arg, frustrerad, ledsen och åh. Jag skulle kunna gråta, jag skulle kunna skrika! Jag bara har ingen lust att leva! Klockan är 6, inatt fick jag 4h sömn. Jag kan inte sova vidare utan måste nu gå upp, iväg på saker sedan vidare för hovslagaren kommer vid 12. Jag vet vad detta innebär. 

Jag kommer svettas och de kommer svartna när jag cyklar ner till bussen, jag kommer må fruktansvärt illa och inte kunna koncentrera mig. Jag kommer behöva andas för att inte spy när jag går fram och tillbaka till stallet. Jag kommer vara otrevlig och osocial samt att går något emot mig kommer jag börja gråta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar