7 juni 2014

Lämnade mina fastrar och åkte in mot stan för att möta min morbror och moster . Det att och drack öl och mina kusiner står och köade då de ska stå på innerplan, valde då att åka med till min moster och morbror istället för att köa med mina kusiner. 

Måste ju säga att jag trivs bättre med min morbror och moster och kusinerna på mammas sida då vi umgås med dem ofta, kusinerna och fastrar/farbröder på pappas sida träffar vi verkligen aldrig, därför är de ganska stelt när vi ses och det är ganska jobbigt. Därför blev jag glad när vi skulle träffa den bättre sidan av släkten ;) 

Det är snart dax att käka middag innan vi ska dra oss mot Ullevi och spendera 3-4 timmar där! Jag är lite laddad inför Håkan ikväll faktiskt, inte ett jätte fan men det ska bli väldigt mäktigt! Jag och 65tusen andra, de blir nog mäktigt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar