20 maj 2014

Tisdag

Dagen började med trötthet och åter trötthet, satte mig på en buss som stank sönder .Träffade Jannike en snabbis, bytte några ord och köpte en Sadelgjord av henne. Gick vidare till Östersjögymnaiset och var med på valkampanjen där, väldigt roligt att vara med om och prata med människor om vad de tycker och står för. Politik är roligt och jag har nu tagit ställning och kastar mig in i politikens värld med allt de innebär. 

Jag är helt slut i huvudet och huvudvärken är ett faktum men jag är i alla fall påväg ut till stallet nu, det blir bara en promenad med min pärla. Hon fick nya skor i morse och det är så varmt ute samt att jag inte har lust eller ork att rida idag. Ridturen får bli imorgon. 

Sedan ska jag träffa bästa vännen och käka lite . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar