14 maj 2014

Onsdag

Här sitter jag i en tom korridor i en ganska tom skola med en äcklig känsla i magen. Åh jag vill inte sluta skolan! Skulle vilja gråta och skrika så hela världen får höra hur fruktansvärt detta är! 

Idag ska jag inte till hästen, börjar jobba redan vid 3 och inte vid och inte vid halv 6 som jag brukar. Så det blir helt enkelt att åka hemåt ist. Jag är väldigt sugen på pommes, så jag kanske köper det medan jag väntar eller ah. Hade dock gärna varit i stallet idag då det är fint väder för en gångs skull! Regnat hela förra veckan typ och idag när jag måste jobba och inte kan rida, ja då är det fint väder. Alltså orkar inte .. 

Hursomhelst är det 20min kvar innan jag måste gå från skolan till bussen. Så nu ska jag sitta och glo i väntans tider. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar