26 maj 2014

Nu är jag hemkommen från 6 intensiva men roliga timmar i Kalmar. Började med en sväng till expen där vi började kolla på valvakan och käkade tacos. Runt klockan 21 begav vi oss till stars n stripes där vi kollade resterande valvaka tillsammans med partiet. 

Jag är nöjd med resultatet mandat och procent mässigt i de som kommer med i EU parlamentet, det är ett litet framsteg men vi har inte heller tappat. Det är väldigt bra. Något som gör mig upprörd är att Sverigedemokraterna är näst största parti i Kalmar län, nästan 10tusen röstade på SD i Kalmar. 650st i Mörbylånga kommun, 446 i Borgholms kommun och 70 stycken från den håla jag bor i röstat emot EU och nej till ett jämställt EU. 

Jag är nöjd att mina åsikter och de jag står för har samma makt och position som innan men jag är besviken på de människor som säger ja till rasism. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar