31 maj 2014

Lördag

Idag har varit en minst sagt produktiv dag! Började med att åka in till den stora staden Kalmar med lillasyster, där handlade vi allt möjligt nödvändigt. Inhandlade allt som ska ges bort på min student, grejer att hänga rund mina klasskamrater och bästa grejen till lärarna. Tror ingen annan kom på att ge sina lärare det jag kommer att ge dem! Super duper bra! Köpte en grimma till hästen och nu saknas bara greenguarden sedan kan hon gå på bete!  Hon börjar bli för tjock redan nu på förbetet så en greenguard och förhoppningvis så blir hon inte alldeles för tjock i sommar! Inhandlade en vattenfast mascara och eyeliner så nu kan jag gråta på studenten utan problem!

Kom hem och käkade nudlar och pysslade till allt till studenten. Skrev kort, fixade de olika snörarna m.m. Vilket jag hållit på med ca 2h, men nu är jag klar :) 

Nu sitter jag här med en plastpåse på huvudet och håret ska färgas, bort med alla solblekta nästan bloda toppar och hela huvudet blir förhoppningsvis brunt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar