24 maj 2014

Jag tror jag behöver gråta, det känns så. Det är så mycket på min insida som borde få komma ut, borde ventileras. Jag orkar inte, vill inte. Jag ligger här på golvet och lyssnar på kent, det enda som jag kan relatera till, de ändå jag känner att jag passar in med. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte redigt vad jag egentligen känner, för det är allt på en gång.

Jag har ångest över morgondagen, jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Ska jag satsa på att hinna rösta, åka till katla och sedan gå på valvakan? Eller ska jag skita i att åka till stallet och hon får vila och jag åker dit på måndag kväll? Ångest, livet är just nu bara en stor fett ångest. 

Tänd eld på dina tankar
Med dina svarta tysta tårar
Och vi vet och du vet allt tar slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar