16 maj 2014

Jag hatar mig.

Sommar = sjuka kroppskomplex och självhat. Jag är en höst och vår människa helt igenom. Jag tycker om när det är 10 grader och småkallt. Då trivs jag som bäst. Sommaren för mig är en tid av självhat och svett. Jag verkligen hatar att svettas, jag fryser gärna 100 gånger om bara jag slipper svettas! Är man sådär 10kg tyngre än vad man egentligen ska så är sommaren mer jobbig än mysig. 

Okej visst, sommarkvällar när de är ljust och småkallt, de är mysigt, men inte när det är 20grader och gassande sol. 

Just nu är sommaren Sveriges jobbigaste årstid enligt mig. 

Just dagens självhat och kroppskomplex leder till att jag käkade ett knäckte vid 9 och tänker inte äta förrens ikväll. Samt att jag och min häst ska gå en lååååång promenad idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar