26 maj 2014

Åh, jag är så trött och opepp på livet just nu, så trots att jag inte borde och trots att jag troligtvis kommer få ångest över detta senare så käkar jag nu glass med chokladsås. Det lär inte räcka inom de 90kcal jag har tillgodo idag .. Vilktkurvan sjunker lite hela tiden, så efter att jag käkat glass ikväll ska jag nog inte väga mig imorgon ;) då lär jag nog bli besviken. 

Hursomhelst är jag så galet trött på allting, trött på de där jäkla körkortet, det tar tid, pengar och ork hela tiden. Jag vill verkligen ha de där körkortet nu! Men jag är så trött att jag orkar inte, jag ska verkligen försöka hålla ut, försöka hålla ut någon månad till. För har jag inte de där körkortet tills jag fyller 19 ja då är de nog inte meningen att jag ska ha det. Jag har liksom inte ens gjort halkan, inte är den bokad och inte vet jag när jag kan få göra den, för han i reseptionen sa att de var väldigt lång väntetid för att få komma dit. Ska nog prata med min körskollärare imorgon och se lite .. Vill inte bli klar och sedan inte få köra upp för att jag har kvar halkan liksom. Orkar inte .. 

Ja life sucks! Och kommer göra det ett tag framöver i alla fall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar