1 juli 2014

Tisdag

Började dagen ganska tidigt, åkt in till stan för att sedan fortsätta till stallet. Men det blev en spontanfika med min bästa Pernilla! Wow vad jag saknat henne och wow vad jag tycker om henne! Att bara få prata av sig om allt och inget, att bara få pysa ut lite av det som finns på insidan. Tänk vad lite prat och en kram kan göra med en orolig tonåring. Detta kommer jag leva på hela dagen! 

Eftersom hon skulle hem sedan och olsbo ligger på vägen mot stallet så fick jag åka med enda ut dit. Lyxigt! :) 

Nu ska jag ta tag i min badbollsponny och motionera henne en stund. Det blir nog en mellan lång uteritt, så jag hinner med halv 4 bussen hem igen. 

Edit; det åskar väldigt mycket så de blir nog att rida en sväng i paddocken bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar