26 juni 2014

Verkligen inte!

Nej, verkligen inte min dag idag! 
Vaknade upp med världens huvudvärk och den gick inte över hur jag än försökte med piller och vila lite mer! Skulle städa kaninburen och slog huvudet i hyllan så allt på hyllan rasade i marken. 

Cyklade iväg till bussen för att sedan inse när jag kommer fram att både plånboken och nycklarna är kvar hemma, bara att ringa till pappa som fick komma och lämna. Väl på bussen kommer regnet, blir några minuter sen till körskolan. 

Körlektionen ehm ja, jag körde i alla fall inte på någon, annars var det kaos typ! 

Nu har jag fortfarande dödlig huvudvärk och tvingar mig ut till stallet för att rida badbollsponnyn, jag orkar verkligen inte! Men jag måste, jag vill verkligen inte, men jag måste! 

Idag kan gå och dö, idag och denna jävla dagen kan vara slut snart. Idag är verkligen inte min dag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar