24 juni 2014

Vaknade upp på hönö och satte mig i en bil till Ullared! Handlade verkligen allt möjligt, nästan allt var faktiskt nödvändigt och saker som jag verkligen behövde ha, har ingen spännande shoppingbild på saker som jag köpte, men det var allt från hästsaker till strumpor och mobilska, mitt kalas gick på 1800 typ, helt okej :) 

Imorgon ska jag upp relativt tidigt för att åka med Kajsa, Anton och Alfred till Borgholm för att kampanja lite, vi kommer hålla hus på Borgholms marknad mellan 10-17. Jag kommer dock bara stanna till 13-14 tiden då jag sedan kommer åka vidare mot stallet, Katla ska ridas och pysslas med och Askur ska få sig ett bad, promenad och kärlek. Nu är det såhär att askurs ägare är lite frånvarande och förut har det varit Evelina och Anna som tagit hand om Askur men nu är det jag som ska dra det lasset, Evelina jobbar mycket och Anna har viktigare saker att lägga kraft och ork på, så från och med nu kommer jag ta Askur ett tag framöver :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar