25 juni 2014

Onsdag

Det var segt i morse när jag vaknade men jag kom upp och cyklade ner till Färjestaden och väntade där en stund tills Kajsa, Alfred och Anton kom och jag fick trycka in mig i en bil och dela säte med en stor fet sackosäck, haha! 

Var i Borgholm ca 4 timmar och det var ganska mysigt, lite blåsigt, lite jobbigt men ändå trevligt :) 

Tog sedan bussen över till Kalmar och vidare mot stallet, red en sväng på min badbollsponny som var pigg men lite spänd idag. Testade greenguarden en liten stund idag också, hon fattar fortfarande inte hur man ska göra, lilla dumma bebis <3 tog in Askur och borstade och smörjde sår och sedan blev det en kort promenad. 

Imorgon har jag körlektion och sedan ska jag vidare till stallet igen och rida badbollsponnyn,testa greenguarden och pyssla med Askur :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar