29 juni 2014

Min badbollsponny ska porslinsponnyn hade fått ett skavsår på mulen efter greenguarden .. Suck .. Så nu får hon gå och bli fet tills såret har läkt igen . Modifierade greenguarden med att fila ner vassa kanter samt att sätta silvertejp över där såret låg emot . Så förhoppningvis så går de bättre sen . Beställde också en mjuk greenguard från England förut, som är av nylon och inte hårdplast, så förhoppningvis så är den bättre. Dock lär hon väl rulla fram tills den kommer då den ska skickas från England . 

Och på tal om min tjocka ponny så kanske man ska nämna hennes tjocka matte . Alltså jag är glad för att jag tappat ca 10kg men jag är ledsen, frustrerad och arg över att det inte syns, för det syns nästan ingening att jag har tappat! Är man en tjockis från början så syns det inte att man tappat förrens man tappat typ halva vikten .. Jag har ca 2-3kg kvar tills första delmålet, andra delmålet är sedan ytterligare 10kg. Då ska det väl förhoppningvis synas och då ska det förhoppningsvis känns bättre och jag ska trivas och vara någorlunda nöjd i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar