28 juni 2014

Jag har haft en bra dag, jag har haft en fantastiskt dag, varit på norra Öland med familjen, sjungit gamla barndomslåtar, käkat glass, kollat på raukar, varit på långe Erik och bara haft det sådär mysigt bra!






Men ikväll, men nu ikväll kom den där jävla bomben. Ikväll exploderade jag. Jag har gråtit konstant i ca 1h och det bara kommer, kommer och kommer!.Jag försöker vara positiv, jag försöker vara glad, jag försöker verkligen, men jag kan inte, jag orkar verkligen inte, allt är kaos, allt är ett fullständigt kaos, i våras var allt så bra, jag mådde för första gången på länge väldigt bra! Men den senaste månaden har varit rena helvetet och jag kan inte hålla uppe fasaden länge, jag är så full av känslor och tankar att jag spricker, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Just här och nu överlever jag, men snart kanske jag inte gör det. 

Jag känner mig själv så pass bra nu att jag vet, jag vet att jag snart brister en gång för alla och då kan ingen, eller inget stoppa mig från den explosionen. Ikväll har jag fått pysa ut lite av det som finns på insidan, men nästa gång kanske jag inte bara klara av att pysa, då kanske den verkliga atombomben kommer. 

För just nu så orkar jag inte, för just nu ska jag fortsätta gråta i min säng och sedan somna i en blöt kudde och vakna upp trött med huvudvärk och starta en ny dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar