11 juni 2014

Jag förstår fortfarande inte att jag tagit studenten, att det nu är över! Alltså de slår mig hårt varje gång jag tänker på det, varje gång folk skriver grattis eller lägger ut en bild på deras mössor på facebook, de slår mig att det nu är över, de slår mig så jävla hårt. Samtidigt som jag egentligen inte fattar att allt detta skedde igår, de kändes länge sedan samtidigt som de kändes som de aldrig hänt. 

Släpper lite tårar med tanke på att det är sommarlov, jag tycker sommarlov är väldigt jobbigt. Denna sommaren är extra jobbig eftersom jag inte har något plugg som jag haft innan, inte heller har jag  säkerheten i att jag kommer in i samma vardagliga rutin till hösten. Allt är annorlunda, jag klarar inte av när saker är annorlunda, allt ska vara precis samma hela tiden! 

Snälla ångest, släpp taget om mig i alla fall en liten stund, snälla snälla! 

Världens bästa tjejer! <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar