13 juni 2014

Ikväll

Blev med dragen ut ikväll, de tog emot ganska mycket men Pernilla satt på min axel och hennes ord om att jag måste vara med och göra saker och funkar de inte gå därifrån men testa. Så jag åkte i alla fall med ut, i början och de första timmarna var de verkligen jobbigt och jag kände verkligen att jag inte orkade utan ville mer hem. 

De släppte litegranna så jag valde att följa med från förfesten in till stan, sedan var vissa stunder helt okej men mest jobbigt då de där med mycket människor inte är mig grej, men jag stannade i alla fall och fick då skjuts hem. Men inser nu att detta verkligen inte är min grej utan jag förstår varför jag inte gör detta speciellt ofta, men det är student och jag åkte med! 

Nu lär de nog dröja ett tag innan jag ska med ut igen! Så nu ska jag sova, förhoppningsvis gott och länge! Imorgon blir de en sväng till hästen och inget annat speciellt, ladda för att orka vara social hela lördagen typ.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar