22 juni 2014

Göteborg

Säger godnatt från Göteborg! 
Haft en bra dag, vaknade runt 10 och bara fixade mig lite och in i bilen och sedan vidare mot Göteborg, jag körde en bra bit också, väldigt roligt att både köra fort och med automatväxlad bil. 

Vi kom ut till hönö och har ikväll bara umgåtts med de vi bor hos, inget större, inget mindre. Jag och syster tog en promenad förut, men mer motion har jag inte fått idag och då har jag ätit en korv, 2 riskakor, grillat, lite glass och en näve godis .. Alltså åh, tjock ångest på hög nivå! Detta är det negativa med att vara borta, det är socialt att äta, jag vill inte för jag är så rädd att lägga på mig igen, jag vill inte! Jag måste tappa! Måste!! 

Imorgon skulle vi i alla fall ut på picknick eller liknande, förhoppningsvis blir det väldigt mysigt :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar