27 juni 2014

Fredag

Började dagen med marknad med bästa vännen, vi cyklade till algutsrum och spenderade kanske 1,5h där eller något liknande. Kom några droppar regn när vi cyklade hemåt och väl hemma kom åskan så vi cyklade hem precis i rätt tid :) 

Sedan körde jag och pappa ut till stallet för att lämna mickrofon stativ till Anna och jag kollade till badbollsponnyn och justerade greenguarden lite så att den satt bra, hon får vila idag det behöver hon, få vänja sig vid greenguarden och umgås med sina polare i hagen. Eftersom vi skulle åka till norra Öland imorgon och kolla runt så lär jag nog inte hinna rida imorgon heller, så då får hon 2 dagars vila i rad vilket jag inte heller tycker är speciellt bra, så lite ångest om jag ska spendera dagen med familjen eller om jag har för dåligt samvete och måste till badbollsponnyn. 

Hursomhelst vet jag inte vad jag ska göra nu på eftermiddagen, kolla lite serier kanske, gå en promenad? Ha en eftermiddag i lugn och ro i alla fall, länge sedan jag var hemma en hel dag. Ganska skönt och ganska välbehövligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar