16 juni 2014

Det regnar och jag är blöt! Nej jag är helt jävla dyngsur! Jag var tvungen att cykla ner till Färjestaden för att ta bussen eftersom KLT de jävlarna har fått någon knäpp i hela huvudet att det inte ska gå några bussar från arontorp nu på sommaren, jo det går 6 turer om dagen varav 2 måste man åka till Mörbylånga och byta .. Hur jävla korkat är inte de!? 

Och ja jag är arg, jag är så jävla arg! Arg för att det regnar, arg för att jag har en jävla körlektion vid 3 som jag måste gå på, arg för att jag inte har körkort, arg för att hästen står i Rinkaby, arg för att det är sommarlov, arg för att skolan är slut, arg för att Pernilla inte svarat på mitt mail, arg på KLT, jag är arg och så jävla ledsen på hela världen! 

Okej, jag ska försöka lugna ner mig till jag kommit fram till Kalmar, annars lär jag väl köra över någon. 

Edit: KLT har gjort det igen, bussen är 10 min sen, vilket betyder att jag kommer vara i kalmar 10 min senare .. Vilket betyder att jag lär nog vara sen till min körlektion vilket betyder att jag kommer få betala för en hel lektion men köra desto mindre . Nu är jag så arg och stressad att jag mår illa och känner hur huvudvärken börjar smyga sig på! Går körlektionen inte bra då kommer jag nog lägga mig och dö någonstans. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar