26 juni 2014

Denna dagen vill jag helst glömma, ingenting stämmer idag. Det började i kaos, slutade i kaos och där emellan var det också kaos. Det enda positiva idag är att jag bara har 1 par byxor som sitter bra, resten börjar bli för stora. Sedan att min favorit person skickade lite sms under eftermiddagen/kvällen vilket gjorde allt ett snäpp bättre bara av att hon finns och ville prata lite. 

Just nu är hon den enda jag känner kan bota lite av den där psykiska ensamheten som ständigt gnager i mig. För jag är ständigt bland människor men ändå alltid så ensam och övergiven. 

Imorgon kan jag förhoppningvis dra ett streck över denna dag. Imorgon ska jag på marknad med min bästa vän, hälsa på mina politiska vänner och åka till stallet och kolla om badbollsponnyn lyckas förstå sig på den där greenguarden . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar