11 juni 2014

Alltså, vad fan hände!? Med att min värld rastade ihop försvann solen. När jag lämnade skolan kändes de helt okej liksom. 

Kom till stallet, min egna pärla skulle jag idag kunna sälja på blocket för sådär 10kr! Hon var så speedad och slet och drog och bara jävlades hela tiden! Hon vägrade gå framåt så när hon slet, ja då slet jag tillbaka . Och nej jag är ingen hemsk matte för att jag slet i henne just då. Sedan när hon inte vägrade gå var hon heeelt speedad och skulle ha full speta, hoppade upp och ner! Alltså åh vad jag var trött på henne idag!!! 

Sedan en annan liten häst som har så mycket sår över hela sig, kliade upp hela svansroten så blodet rann . Samt att körskolan ställde in min tid på halkbanan .. Alltså åh, jag orkar verkligen inte .. Jag kanske till och med ska äta chips ikväll och gråta lite till. 

När jag åker på morgonen och har jackan med mig är de strålande sol men idag när jag lämnade den hemma så blev de regn och typ åska!! 

Åh, ja vädret är verkligen som mitt humör! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar